synet på ringvejen

jeg kørte her til morgen fra Bjørup over Ringvejen til rundkørsel ved industri afdelingen i Nyk. og fordelingen nord på.

Offentliggjort Sidst opdateret

jeg var ikke klar over at Refa havde udbygget på begge sider af ringvejen med renovation. Herlig hvordan man repræsentere denne kommune med affald, masse af dette, på begge sider af vejen. Jeg er godt klar over at der skal noget til for at skrive en regning for oprydning til Guldborgsund kommune, men når der nu er så mange ansatte i disse afdelinger skulle dette være muligt at holder vejen rent, jeg skamme mig når jeg tænke på hvor mange penge i skat jeg indbetaler (men de går måske til andet ,lønninger osv,) samme er ind og fra kørsel fra ringvejen, man har anstrengt sig med at smide lidt SAND i disse huller, til gengæld er dette igen Nyk. som skal have ny asfalt, de andre kan bare venter, er disse ingeniøren så blinde eller har de fået besked på at alle investeringen og eksperimenter skal være i Nyk.

Ikke corona er skyld i alle disse situationer, nej dette er ligegyldigheden fra kommunens side som lave guldborgsund som en nedslidte landsby selv om de vil spille med i 1. division.

Mon ikke dette snart er på tiden at kommunalbestyrelse lave en udflugt (på cykel) i alle afdelinger i kommune så der kan ses og notere alle misligholdelser i vores kommune og brug så skatte penge til at forbedre for BORGERE.

Martin Wouters (Borgerertsbevægelse)

Bjørupvej 11

4800 Nyk. F