Tak for anonymt brev

Børns ve og vel håber jeg ikke tager skade af ,at man er igang med en ombygning som først og fremmest er pga. mine børn, så de kunne få den plads som var nødvendig da huset ikke blev solgt i sin tid. Det er også min overbevisning at det er normalt man begynder at bygge om eller til da famillien bliver større. Jeg ved ikke om din barndom forsvandt fordi din forældre som du åbenbart hader meget, havde fuldtids job med skiftende arbejdstider incl. weekend arbejde lå i en ombygnings periode eller bare var nogen svin og det skal jeg da heller ikke dømme. I dit brev skriver du, at dit hjerte græder at se børn hos os, fordi vi ingen have har med grønne plæner og en legeplads og derfor går du ud fra mine børn så bliver kriminelle og natur svin fordi de ikke ser andet. Nu er virkeligheden en anden og den behøver jeg ikke at stå til regnskab over for dig, men når nu du ikke vil vedkende dig selv eller stå inde for det du skriver til andre så skal jeg da fortælle at pga. at vi ingen have har og det hele er en BYGGEPLADS så gør vi nogen andre ting med vores børn, som at gå i skoven, på stranden, invitere andre børn på fødselsdage til Lalandia og vi har årskort til knudtenborg Park osv. plus vi tager på ferie hvert år med vores børn incl. udland, så hvis du stadig mener at vores børn vil vokse op som svin og kriminelle fordi vi bygger mere plads til dem og vi tager deres barndom fra dem, så tror jeg nærmere at, du skulle have brugt de 5,50 kr fra frimærket til en psygolog så du kunne have fået arbejdet lidt mere med din egen barndom, som du nu engang har så mange problemmer med, eller vedkende dig selv for jeg syntes misundelse er en grim ting eller du måske bare er lidt træt af rodet fordi du selv er lidt pænere end os andre. Venlig hilsen Tina Sand Bygaden 5 4983 Dannemare

Offentliggjort Sidst opdateret