Tak for kampen...

Vi har nu kun én dags valgkamp tilbage. På tirsdag åbner valgstederne og vælgerne skal beslutte, hvem der skal med ind og repræsentere retningen fremadrettet for kommunen.

Offentliggjort Sidst opdateret

122 kandidater har valgt at stille op for 11 lister/partier i vores kommune. Der skal findes 29 - Så 93 kandidater, vil tirsdag aften opleve skuffelse. Valget har ret, så selv om jeg også selv vil blive skuffet, om jeg ikke opnår valg, må jeg jo sande, at valgets tale har den fulde sandhed – og kun de der har fortjent pladsen, vil få den.

Generelt har det været en sober valgkamp. Nuvel, der er enkle plakater, der er skubbet lidt hårdt af vejen (eller fjernet), men det er de færreste. Tonen har generelt været hæderlig. Nuvel, der kan være ”fløjet en finke af panden” – det er jo valgkamp. Selv har jeg ganske givet enkelte gange gået for hårdt – eller for langt - og jeg har også måtte modtage alt fra hårde ord og vulgære skrivelser, i kampens hede. Jeg tilgiver det alt sammen og håber at få det samme.

Mandag skal de sidste pjecer deles rundt – og klokken 19.00 er der åbent dialog-møde med René Christensen på Saxenhus. Håber vi ses.

Nu er det snart slut – og jeg vil sige til Jer alle 121: Det har været en fornøjelse at være i ”kamp” med/mod jer. I er alle ildsjæle der modigt stiller jer til rådighed for nærdemokratiet og oveni lægger jeres familiers tid og lommepenge i valget. I har alle min dybeste respekt.

Tak for kampen