Til brølaben - Joachim B Olsen
Hvor bliver man altså dårlig - ja man er næsten lige ved at brække sig når man hører HR. Joachim B
Olsen stå frem i fjernsynet på TV-2 og beklage sig over at der er nogen der brokker sig over ham ,
selv må han godt tale ned til folk og svine ganske almindelige borgere til - men når nogen så
tager til genmæle så bliver han et STORT TUDEFJÆS både at SE og høre på !
Kære Joachim B Olsen hvad har du udrettet siden du gik ind i politik ? andet end at sidde og sove
og DUMME dig gang på gang med dine knapt så SMARTE UDTALELSER om at der IKKE findes nogle
der er FATTIGE i DANMARK og ej heller HJEMLØSE !
Nu ved jeg da ikke lige hvor det er HR. Joachim B Olsen selv bor - måske i DRØMMELAND - for han
ses jo tit sidde og sove / blunde - når der er møde i folketinget - måske fordi han lige har været en
tur forbi snapsetinget først eller fordi han igen har ÆDT og drukket for meget før mødet -
selvfølgelig osse betalt af os via skatte billetten. Og nu sidder han så bare der og venter på at
mødet er færdigt , så han kan blive kørt hjem i sin ministerbil - Nej du FATTIG bliver du vist
ALDRIG selv - for du har vel efterhånden siddet derinde så længe at du osse er sikret
ministerpension - i skulle skamme jer skulle i ! afskaf den - og spar op til jeres alderdom selv
ligesom ALLE os andre almindelige borgere - og skal i æde og drikke derinde så indfør dog
brugerbetaling thi det er i jo såååh glæde for ude i det DANSKE samfund !
Nej Hr. Joachim B Olsen med al respekt for dig - så tror jeg sgu at du skulle have være blevet ved
sporten - thi der vidste du ihvertfald hvad du gik rundt og lavede !
Med venlig hilsen
Niels jensen
Seneste artikler
Løb efterårsferien ind med sørgebind
- Jeg kan jo sige tak til René tusind gange, men der findes ikke ord for det
Par åbner Æblets Dag
Da tipsklubben skulle på ferie, klappede fælden for kasserer
Skoleelever hyldet af byrådsmedlemmer
Mest læste artikler
Brand i sukkerfabrik
Tom bil på Farøbroen: Eftersøgning fortsætter mandag
Stjal 450.000 fra gymnastikfolk og tipsklub