Udfordringen ligger ikke i at fordele midlerne - men i at skaffe dem!

Vi står midt i en kæmpestor udfordring og skal skabe vækst & indtjening til Guldborgsund, hvis Guldborgsund (fortsat) skal være et godt sted at bo. De fleste politikere i valgkampen har fokus på, hvad de ønsker at forbedre - men ikke hvor pengene skal komme fra! Det letteste i verden er at bruge penge, det svære er at skaffe dem. Vi skal tænke hurtigt og i nye baner. Der er brug for ny energi i Guldborgsund Byråd. Det siddende Byråd har gjort det rigtig godt. De har samlet den nye kommune, det har været en kæmpe opgave. Men nu er turen kommet til udvikling - hvad skal vi leve af fremover? Jeg brænder for ET PULSERENDE GULDBORGSUND med fokus på turisme og erhverv - vi står med et guldæg i hånden, vi ikke må tabe det på gulvet! Vi skal have gunstige forhold for erhverv, så stadig flerevirksomeder finder det attraktivt, at slå sig ned i Guldborgsund Vi skal påskønne og udvikle det kreative miljø, så Guldborgsund tiltrækker stadig flere spændende mikro-virksomheder. Jeg ønsker ET GRØNT GULDBORGSUND. Kommunen skal være et godt eksempel i den globale klimakamp! Jeg håber at møde jer på Facebook :-)... http://www.facebook.com/group.php?gid=138235703589

Bedste hilsner
Anne-Lise Becker
Opstiller til Guldborgsund Byråd for Det Konservative Folkeparti

Offentliggjort Sidst opdateret