Valgplakater ?

Hej læsere.

Offentliggjort Sidst opdateret

Nu har vi gang i debatten om det er klima fjendsk,miljø svineri ,spild af penge,grimme plakater,osv at gøre brug af valgplakater.

Den ene klagesang efter den anden lyder og bedyrer hvor dårligt det er at gøre brug af valgplakater.

Men jeg mangler at en eller flere anerkendte forskere kigger på sagen og giver en vurdering af hvor meget opsætning og brug af valgplakater,samt nedtagning koster for miljøet.

Før det er sket kan jeg ikke tage disse højtråbende og velmenende klimatosser alvorligt.

Men det jeg forholde mig til er den virkning mine 100 valgplakater har haft indtil nu.

Jeg stiller op for første gang for dansk folkeparti og er ukendt i politik.

Nu er der flere borgere der har kontaktet mig ,fordi de har genkendt mit ansigt på en af plakaterne og så fik vi en kort snak om den politik jeg ville lave hvis jeg kom ind i byrådet.

Måske lå der en stemme der.

Hvis jeg ikke havde sat nogle valgplakater op ville jeg med stor sandsynlighed ikke have haft disse samtaler.

Med hensyn til det penge og tids forbrug der bruges på valgplakater er det jo op til den enkelte .

Der er ikke nogen form for retfærdighed i en valg kamp.

Dem der har et stort netværk,er kendte ,har mulighed for at bruge mange penge , allerede sidder i byrådet ,har en meget stor chance for at blive valgt.

For mig har det klart været en fordel at bruge valgplakater for at blive genkendt og få mulighed for en valgsamtale.

Et af mine tricks har været at sætte nogle valgplakater så de sidder lidt skjult bag nogle grene.

Et andet trick har været at tage nogle udvalgte billeder af mine valgplakater også lægge dem ud på nettet.

Det giver også opmærksomhed.

Den sidste ting jeg vil nævne er at det er interessant at komme rundt i kommunen med sine valgplakater og se de forskellige steder hvor vælgerne bor.

Hilsen Kim egelund kandidat nr 13 liste O til kommune valget.

Kim egelund

Skernegade 23

4840 Nørre alslev

22540707

Kimegelund@yahoo.com.