FARVEL TIL ROCKERNE: 'DE FIK OREHOVED IKKE ET BEN TIL JORDEN'

Den tidligere brugs i Orehoved var kortvarigt i Navajo MCs besiddelse. Foto: Claus Hansen

Brugerne på Folketidendes Facebook-profil er godt tilfredse med, at Navajo MC har forladt Orehoved igen.

Offentliggjort Sidst opdateret

Rockerklubben Navajo MC er fortid i Orehoved.  Det står klart ovenpå Guldborgsunds Kommunes udmelding forleden.

Folketidende lagde et opslag på Facebook, og brugerne jubler over den udvikling.

- De fik orehoved ikke et ben til jorden, skriver brugeren Christian Howard eksempelvis humoristisk i en kommentar.

De fik "orehoved" ikke et ben til jorden.

Christian Howard

Men også andre er glade for, at rockerne nu har forladt Nordfalster

Alice Mundfeld er en anden facebookbruger, og hun er også klar i mælet.

- De må flytte ud på en ø, skriver hun, mens brugeren Ingrid Hansen kort og godt konstaterer.

- Skide godt.

Facebookreaktionerne er mange. I skrivende stunde har over 115 "synes godt om", at Orehoved nu kan se sig fri for rockere. Og der er mange, som deler opslaget med venner.

Beboere og Kommunen

En anden, som er glad for, at Navajo MC er flyttet ud, er Karl Kristian Hansen. Han bor sammen med sin kone i Orehoved.

Men selvom han er glad for, at de er væk, så var de ifølge ham ikke det store problem.

- Jeg kan godt godt se det fra kommunens side, at de ikke vil have sådan nogle her, men de har i hvert fald ikke generet nogen her i byen, slår Karl Kristian Hansen fast.