Kaos på skinnerne: Nu er der vigtigt nyt

Arkivfoto: Ingrid Riis

Togene mellem Nykøbing og Næstved holdt tirsdag formiddag stille. Nu kører de igen.

Offentliggjort Sidst opdateret

Så er der godt nyt til togpassagererne mellem Nykøbing og Næstved - og andre strækninger på Sjælland: Togene kører igen. Det oplyser DSB på selskabets hjemmeside.

Togene har holdt stille en stor del af tirsdag formiddag på grund af en fejl på Banedanmarks radiosystemer. Men fejlen er altså rettet nu. Der kan dog stadig være forsinkelser og aflysninger de næste timer, oplyser DSB ved 11.45.tiden.

DSB havde i stedet indsat togbusser, og de togbusser, som var i gang med at køre, da fejlen blev rettet, kører deres ture færdige, oplyser DSB.

Togbusserne kører/kørte efter følgende plan:

Mellem Nykøbing og Næstved:

Mellem Næstved og Køge:

Mellem Køge Nord og Ringsted: