Ny melding fra politet: Branden var påsat

Branden, der torsdag morgen ødelagde en tom butik i Søndergade i Sakskøbing, var formentlig påsat.

Det mener politiet, der i går havde brandteknikere på stedet. Butikken blev helt ødelagt, men politiet vil arbejde videre med forskellige ting fra brandstedet.
Desuden vil politiet se nærmere på forskellige andre uopklarede brande, der i det seneste år har fundet sted i Sakskøbing.

Torsdag eftermiddag lød meldingen fra politiet ellers, at man ikke kunne påvise, hvordan branden var opstået, og at man ikke regnede med at komme det nærmere.




Branden, der torsdag morgen ødelagde en tom butik i Søndergade i Sakskøbing, var formentlig påsat, siger politiet nu.

Offentliggjort Sidst opdateret