Politi tog kørekortet fra spritbilist

Tidligt mandag morgen inddrog politiet kørekortet fra en 39-årig mand, der kom kørende i bil ad Bøtø Møllevej ved Marielyst.
Manden, der er fra Nykøbing, havde ifølge en alko-test drukket en del mere, end han måtte.

Mandag aften standsede man endnu en bilist i samme område. Denne gang var det en 60-årig mand fra Horbelev, som blev standset, da han kom kørende ad Stovby Ringvej. Han var påvirket af alkohol, og derfor blev han sigtet for spirituskørsel.




Offentliggjort Sidst opdateret