Slagsmål ved Base 59

Tre blev anholdt i nat på Marielyst

Tre unge mænd på 21, 22 og 23 år fra Brøndby Strand blev klokken 02.43 natten til søndag anholdt og sigtet for overtrædelse af ordensbekendtgørelsen, efter at de havde været i slagsmål ved diskoteket Base 59 på Marielyst. Flere var involverede i slagsmålet, men i tumulten fik politiet kun fat i de tre, der er sammen på sommerferie i området.
- Der burde nok have været mange flere med på stationen, konstaterer vagtchef Ole Hald fra Sydsjællands- og Lolland-Falsters Politi.
 




Offentliggjort Sidst opdateret