Tysk kvinde søgte asyl i Nykøbing F.

En tysk kvinde søgte onsdag asyl i Danmark.
Kvinden henvendte sig om eftermiddagen på ekspeditionen på politistationen i Nykøbing F. Hun fortalte, at hun var sur på de tyske myndigheder, som ikke ville give hende et pas.  
Det kunne dansk politi ikke hjælpe hende med, og så søgte kvinden asyl. I ekspeditionen gik man derefter igang med asylbehandlingen.
 
Under dette forløb fortalte man kvinden, at hun ville blive sendt til Sandholmlejren, og at hun derefter ret hurtigt ville blive udvist til Tyskland. Så trak kvinden sin ansøgning om asyl tilbage.




Offentliggjort Sidst opdateret