To drenge skudt og tæsket på Nørrebro

Det er to drenge på 15 og 17 år, der onsdag aften blev overfaldet af en gruppe unge på Nørrebro. Den 15-årige blev skudt i låret, mens den 17-årige fik tæsk.

/ritzau/

Det er to drenge på 15 og 17 år, der onsdag aften blev overfaldet af en gruppe unge på Nørrebro. Den 15-årige blev skudt i låret, mens den 17-årige fik tæsk.

Offentliggjort Sidst opdateret