Bandidos er flyttet fra lejet hus

Beboerne i Bangsebro har ikke længere rockergruppen Bandidos som naboer.

Ifølge politiet har rockerne forladt en ejendom på Bangsebrovej, hvor de har holdt til i et par måneder.
- Det er formentlig sket i løbet af weekenden, siger Arne Holdensen fra lokalpolitiets sekretariat i Nykøbing.

Rockerne har også fundet en ny adresse at opholde sig på. Efter hvad Folketidende erfarer, er det et sted i Toreby-området.

Læs mere i dagens udgave af Folketidende.

Foto: Claus Hansen

Bangsebro kan ånde lettet op.

Offentliggjort Sidst opdateret