Brugs tømt - Fakta på vej

Varelageret er for længst kørt væk, og SuperBrugsen i Rødby er nu stort set også tømt for inventar og indbo.

I den forgangne uge har virksomheden Sax-Trans A/S stået for rømningen af den over 40 år gamle butik på Østergade 33.

Ifølge Bent Larsen, bestyrelsesformand for Sakskøbing Brugsforening, går der dog ikke lang tid, før lokalerne på Østergade bliver fyldt op igen.
- Butikken skal tømmes, så den kan blive forberedt til Fakta, hvis folk kommer forbi og vurderer, hvad der skal laves. Blandt andet skal der nyt gulv på, lyder det fra bestyrelsesformanden, som er helt overbevist om, at Fakta-butikken bliver til noget.

I øjeblikket bliver der regnet på livet løs for at finde ud af, hvad der kan lade sig gøre, og i starten af marts tager Fakta fat, lyder det fra Bent Larsen.

Foto: Anders Knudsen

I starten af marts går forberedelserne i gang i Rødby.

Offentliggjort Sidst opdateret