Coca Cola-lastbil fik folk til at trodse regnen

Foto: Claus Hansen

BILLEDSERIE: Coca Cola besøgte fredag Nykøbing med en stor reklame-lastbil.

Offentliggjort Sidst opdateret

I samarbejde med de handlendes forening Vores Nykøbing fik Kvickly i Nykøbing fredag en stor Coca Cola-reklamelastbil til byen.

Den store juletruck holdt parkeret på Lilletorv fra midt på eftermiddagen og til et stykke ud på aftenen, og udover cola og andre ting, havde lastbilen også en julemand med, som gik rundt og snakkede med børnene i regnvejret.

Du kan se flere billeder ved at klikke / trykke på billedet herover.

Foto: Claus Hansen
Foto: Claus Hansen
Foto: Claus Hansen
Foto: Claus Hansen
Foto: Claus Hansen
Foto: Claus Hansen
Foto: Claus Hansen
Foto: Claus Hansen
Foto: Claus Hansen