Det Gule Palæ skal have en sidebygning

Foto: Ingrid Riis

Arkitekten har en plan for Det Gule Palæ, som netop er kommet til Gedser.

Offentliggjort Sidst opdateret

Egon Olsen havde altid en plan. Det har arkitekt Thomas Brogren også.
Olsens plan handler altid om millioner. Brogrens plan handler om et hus.

Det Gule Palæ, der i weekenden blev flyttet fra Københavs Sydhavn til Gedser, Danmarks sydligste by, skal have en sidebygning af samme slags, som kunne ses i “Olsen Banden på sporet”. Den skal blandt andet kunne bruges til møder og private fester.

Thomas Brogren ved lige præcis, hvordan bygningen skal se ud.

Det kan du læse mere om i Folketidendes papiravis tirsdag.

Klik her for at læse Folketidende på PC
Klik her for at læse via en mobil enhed