Læge siger farvel: Lukker snart sin praksis

Thomas Clasen. Foto: Per Houby, arkivfoto

Fra 1. marts er der en privatpraktiserende læge mindre på Vestlolland.

Offentliggjort Sidst opdateret

Det er den privatpraktiserende læge Thomas Clasen, der har besluttet at lukke sin praksis i Nakskov, og det bliver en realitet fra 1. marts.

I dag får alle hans cirka 1.600 patienter besked fra Region Sjælland om, at de fremover bliver betjent af Regionsklinikken i Sundhedscentret i Nakskov.

Thomas Clasen var ellers den første læge til at flytte ind i fløjen i Sundshedscentret på Hoskiærsvej, og han er så også den første, der lukker igen.

Læs mere om dét, og også at der ikke har været en eneste ansøger til Nakskov-praksissen, i lørdagens udgave af Folketidendes papiravis.

Klik her for at læse Folketidende på PC

Klik her for at læse via en mobil enhed