Lægeklinikker tager lægevagt

Regionsrådsmedlem Bøje Winther (V) og formandskandidat i Region Sjælland Jacob Jensen (V) blev klogere på, hvordan det er at drive praksis i Nakskov. Foto: Jan Knudsen

Lægevagtsordningen i Nakskov er ikke truet.

Offentliggjort Sidst opdateret

Lægeklinikkerne skal fra 1. januar tage del i dækning af lægevagter i regionen.

Det oplyser regionsrådsmedlem Bøje Winther (V) og formandskandidat Jacob Jensen (V).

- I den netop indgåede overenskomst mellem regionerne og PLO er det inkluderet, at lægeklinikkerne også skal dække lægevagter, siger de.

Læs mere om Jacob Jensen, Venstres formandskandidat ved regionsrådsvalgets, besøg hos de praktiserende læger Lis Abel og Birgitte Meyer i sundhedscenteret i Nakskov i artiklen ”Løsninger skal findes på lægemangel” i torsdagens udgave af Folketidende

Klik her for at læse Folketidende på PC
Klik her for at læse via en mobil enhed