Nu igen: Flere aflysninger på Gedser-Rostock

Det er ikke mange dage siden, at Scandlines måtte aflyse halvdelen af afgangene på Gedser-Rostock overfarten i dagevis på grund af problemer med styretøjet på færgen "Prins Joachim".

Og nu er den tilsyneladende gal igen. Denne gang er det søsterfærgen "Kronprins Frederik", der er taget ud af drift på grund af igangværende reparationsarbejde, oplyser rederiet. Det betyder, at følgende afgange torsdag er aflyst: 

Fra Gedser klokken 09.00, 13.30, 17.45 og 22.15.
Fra Rostock klokken 11.15, 15.30 og 20.00.

Scandlines anbefaler, at man benytter Rødby-Puttgarden i stedet.

Foto: Claus Hansen, arkivfoto

OPDATERET TORSDAG 06.25: Scandlines har igen problemer på overfarten fra Sydfalster til Nordtyskland.

Offentliggjort Sidst opdateret