Nypudsede motorcykler i solen

Foto: Jan Knudsen

BILLEDSERIE: Over 300 motorcykler indviede sæsonen på Stubbekøbing Motorcykel og Radiomuseum.

Offentliggjort Sidst opdateret

De var i alle mulige former og afskygninger, de motorcykler og motorcyklister, der skærtorsdag indviede Stubbekøbing Motorcykel og Radiomuseum.

Med eller uden sidevogn, med eller uden rygmærker, og med eller uden bagsædepassagerer.

“Son of Freedom”, “Thunder Riders”, “Protectio” og den lokale klub “Classic Riders” var blot nogle af rygmærkerne, og blandt de mange tohjulede køretøjer blandede sig også enkelte på fire hjul.

Men fælles for dem alle var, at de strålede om kap med påskesolen, der skinnede trodsigt ned mellem skyerne, der fløj hen over himlen i den stærke blæst.

327 motorcykler talte Folketidendes udsendte antallet af motorcykler, der skærtorsdag klokken godt 10.00 forlod Cementen i Nykøbing for at køre mod Stubbekøbing Motorcykel og Radiomuseum, der slog dørene op til sin 39. sæson.

Læs reportage fra motorcykelturen i Folketidende lørdag.


Klik her for at læse Folketidende på PC
Klik her for at læse via en mobil enhed

Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen