Skolejubilæum med masser flag og lagkage

Foto: Jan Knudsen

BILLEDSERIE: Skole snød lidt med datoen for jubilæum på grund af vinterferie.

Offentliggjort Sidst opdateret

Egentlig er det først på næste fredag - den 19. februar - at Byskolen i Nakskov fylder 100 år.
Men der holder skolen jo vinterferie og er lukket, så den flotte, runde dag blev markeret fredag.

De 650 elever og lærere blev samlet i skolegården klokken 10, hvor borgmester Holger Schou Rasmussen (S) også var inviteret med til at fejre dagen.

Og som borgmesteren sagde til eleverne, så siger han aldrig nej til en bolle og et stykke lagkage.

Torsdag 28. april fortsætter skolen jubilæumsfestlighederne med åbent hus.

Klik her for at læse Folketidende på PC
Klik her for at læse via en mobil enhed

Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen
Foto: Jan Knudsen