Sukkerfabrikken - en ny turist-attraktion

Arkivfoto Foto: Anders Knudsen

900 har været på rundvisning på Nordic Sugar i Nakskov i løbet af november.

Offentliggjort Sidst opdateret

Måske en ny turist-attraktion på Lolland?

Det er i hvert fald en kendsgerning, at sukkerfabrikken i Nakskov trækker mange til, når der i november åbnes for rundvisninger under kampagnen.

Nordic Sugar har gjort op, at der har været op mod 900 gæster på fabrikken i Nakskov, oplyser fabriksdirektør Runi Egholm, som er glad for den store interesse fra foreninger, skoler og byens borgere.

Det med turist-attraktion er ikke helt grebet ud af luften. Som noget nyt har Lolland Turistråd i år arrangeret besøg på sukkerfabrikken.

Læs mere om det i torsdagens udgave af Folketidende.

Klik her for at læse Folketidende på PC

Klik her for at læse via en mobil enhed