Tre gange stoppede betjente ham: Til sidst tog de bilen

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi stoppede en billist, der slet ikke burde sidde bag rettet. Arkivfoto: Jan Knudsen

En 44-årig mand fra Esbjerg fik beslaglagt sin bil, efter Politiet gentagne gange havde stoppet ham.

Offentliggjort Sidst opdateret

Politiet patruljerede natten til tirsdag Gaabensevej ved Nykøbing, hvor en 44-årig mand fra Esbjerg kom kørende, men manden burde slet ikke køre på de falsterske veje, eller nogen andre veje for den sags skyld.

Manden havde nemlig ikke noget gyldigt kørekort.

Det var ikke tredje gang, at politiet fangede Esbjergenseren, efter han havde sat sig ind på forsædet, tændt bilen og var begyndt at køre rundt.

Og så sørgede Politiet for, at han ikke kunne køre videre.

Det valgte nemlig både at sigte manden efter færdselsloven, og beslaglægge hans bil.

Det skriver Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi i tirsdagens døgnrapport.