Afghaner uden papirer ville ikke have asyl

En 18-årig afghansk mand blev søndag middag taget ud af det internationale tog, da det ankom til Rødbyhavn.

Manden havde ingen former for legitimation, men har heller ikke søgt asyl. Derfor forhandles der i dag om tilbagesendelse til Tyskland.




Offentliggjort Sidst opdateret