- BILLIGERE AT TAGE PÅ BADEFERIE I UDLANDET

En time kan man fremover parkere gratis på Lalandia Rødbys parkeringsplads. Derefter skal man betale. Arkivfoto: Jan Knudsen

Lalandia Rødby indfører betalings-parkering. Reaktionerne på Facebook deler sig. Giv din stemme nederst i artiklen.

Offentliggjort Sidst opdateret

Det er nu kun muligt at parkere gratis på Lalandia Rødbys parkeringsplads i en time.

Feriecentret har nemlig indført betalingsparkering, hvis man parkerer i længere tid. 

Frem med de tohjulede

Beslutningen diskuteres og kommenteres ivrigt på Folketidendes facebook-side.

Diana Jørgensen er positivt stemt og skriver blandt andet:

- Så tager vi cyklerne frem.

- Det vel egentlig også fair, hvis tingene skal løbe rundt i sidste ende, kommenterer Kamilla Milla G.

Mister kunder

Karina Simone Pedersen er ikke tilfreds:

- Seriøst, så mister de rigtig mange kunder, som normalt tager i biografen, ud at spise og i badeland. Vi har købt årskort til aquadome, det bliver da ikke fornyet nu, skriver hun.

Jens Holst har taget en beslutning:

- Så kommer jeg ikke der længere.

- Sikker på, det er billigere at tage på badeferie i udland, mener Kirsten Møller.

Årskort

Lalandia indfører også et parkerings-årskort på 200 kroner.

Det er Kasper Valbjørn glad for:

- Fantastisk, så er der P-pladser at få til dagsgæster. 200 om året er fair.