Efterladt knallert viste sig at være stjålet

Ved 15-tiden i går blev politiet gjort opmærksom på en knallert, som siden 16. september havde stået ved Østergades El i Maribo.

Det viste sig ved nærmere undersøgelse at knallerten var meldt stjålet, og ejeren har fået besked.
Politiet havde en gang tidligere fået anmeldelse om knallerten uden at foretage sig noget, hvilket man har beklaget over for anmelderen.




Offentliggjort Sidst opdateret