Fire fik tak for at hjælpe politiet

Fire mennesker, der bor på Østlolland, er blevet hædret, fordi de hjalp politiet. Det skete i går på Næstved Politigård, hvor de fire sammen med andre hjælpere fik checks og pæne ord fra Jesper Vorstrup Rasmussen, der er direktør for Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi. 9. marts i år standsede David Skjold Jensen, Toreby, sammen med to andre bilister en bil, der kørte slingrende på Sydmotorvejen. Føreren var en 21-årig mand, der havde drukket, og de tre fik holdt manden tilbage, indtil politiet kom.
16. april greb Morten Raae og ægteparret Susanne og Niels Madsen ind, da et par unge tyve ville bryde ind i et hus i Sundby L., hvor de tre bor. De to tyve, der var 16 år, blev standset og tilbageholdt, og senere blev de afhentet af politiet.
 




Mand fra Toreby var med til at standse spritbilist. Trekløver fra Sundby fik stoppet et par unge tyve.

Offentliggjort Sidst opdateret