Kørte fra politiet med over 200 km/t.

Tre politipatruljer måtte i går opgive at standse en motorcyklist, der i høj fart stak af fra en patruljevogn ved rundkørslen i Søllested klokken 19.35.

Vognen optog forfølgelsen gennem Hovedgaden og fik assistance af yderligere to patruljevogne. Da motorcyklens hastighed nåede op på ikke under 200 kilometer i timen på Vesterborgvej, besluttede patruljevognene at opgive for ikke at bringe andres liv i fare.

Patruljerne nåede hverken at registrere motorcyklens nummerplade eller fabrikat. Politiets eneste kendetegn er, at motorcyklen var dog forsynet med et særdeles bredt bagdæk.




Tre politipatruljer måtte i går opgive at standse en motorcyklist i Søllested.

Offentliggjort Sidst opdateret