Kørte om kap på villaveje og endte i have

To bilister havde ikke taget højde for glatte veje, da de lørdag aften omkring klokken 18.50 morede sig med at køre om kap på villavejene i Rødby.

På det tidspunkt gik det galt ved krydset Birkevej-Poppelvej. Begge biler endte i en have på Poppelvej, hvor hegn og hæk blev nedlagt, og der er formentlig også skade på en lygtepæl.

Begge biler kunne køre efter uheldet, og bilisterne stak af. Der var tale om en ældre mørk eller rødlig BMW og en hvidlig firehjulstrækker-lignende bil, oplyser politiet.




To bilister havde ikke taget højde for glatte veje, da de lørdag aften morede sig med at køre om kap i Rødby

Offentliggjort Sidst opdateret