Pokaler stjålet fra Højrebyhallen

Flere skabe i Højrebyhallen har fået smadret glasruderne, og udstillede pokaler er blevet stjålet.

Tyveriet er sket mellem 1. oktober klokken 21.15 og 2. oktober klokken 07.30.




Offentliggjort Sidst opdateret