Taxa-fusker pågrebet

En 43-årig mand fra Nakskov kørte tirsdag aften med taxa fra Bandholm til Nakskov. En tur der kostede 711 kr. Det havde manden imidlertid ikke lyst til at betale. I hvert fald forlod han taxaen uden at betale eller legitimere sig. Politiet blev tilkaldt, og kunne uden de store problemer ringe på hos den 43-årige og sigte ham for bedrageri.




Offentliggjort Sidst opdateret