Verdens stærkeste er på hårdt arbejde ved VM på Lalandia

Torsdag kunne stævnedirektør Tommy Knudsen og hans organisation åbne mega eventet på Lolland - VM i benchpress.
En fyldt hal på Lalandia Feriecenter, og masser af forventningsfulde løftere og tilskuere, kunne se den store, festlige indmarch med i alt 24 nationaliteter og over 332 deltagere.  Stævnet blev officielt åbnet af IPF præsident Gaston Parage og stævnedirektør og formand for Rødby Motionscenter, Tommy Knudsen.
Torsdag, fredag og lørdag blev der konkurreret om VM-titler og rekorder. Også de seks lokale løftere så frem til senere at skulle på scenen.
Rødby Motionscenter har mere end 50 medlemmer i aktion med alle mulige og umulige gøremål under de tre stævnedage.
Stævnet er klart den hidtil største opgave motionscenteret og stævnedirektøren har måtte løfte. Men efter åbningen af dømme, lykkedes denne opgave også for den ambitiøse forening på Sydlolland.
Selve indkvarteringen og bespisning er lagt i hænderne på Lalandia Feriecenter, som har travlt med at mætte de mange munde.
Søndag er stor hjemrejsedag, og her vil busser dagen lang transportere de mere end 500 løftere, officials og medrejsende retur til Københavns Lufthavn, og Rødby Motionscenter kan igen åbne dørene på Byskolevej 4.
 

500 løftere, officiale og medrejsende forlader igen Rødbyhavn palmesøndag.

Offentliggjort Sidst opdateret