VM i Rødbyhavn får naturligvis 30.000 kr.

Det er ikke så tit, Lolland kan vigte sig af et verdensmesterskab, men som tidligere nævnt finder VM i bænkpress sted på Lalandia i Rødbyhavn 13.-16. april næste år. Et stort arrangement, som kræver et enormt forarbejde, og det har værterne fra Rødby Motionsklub været i gang med i flere måneder med klubformand og stævnedirektør Tommy Knudsen i front. Han kan glæde sig over, at der er stor opbakning til VM-arrangementet. Der står en forholdsvis stor sponsorgruppe bag VM´et, og på det seneste har erhvervsklubben Lolland-Falster NATURligvis givet et kontant bidrag på 30.000 kroner. 

- Der har været bred enighed i bestyrelsen om at netop et VM på Lolland Falster, og den positive omtale der følger med, skulle have vores fulde opbakning og økonomiske støtte. 
- Vi er blevet præsenteret for et meget gennemtænkt og professionelt udført materiale, og vi er ikke det mindste i tvivl om at arrangementet, med Tommy Knudsen som stævnedirektør, vil sikre vores område et fantastisk positivt brand. Det vælger vi naturligvis at støtte og signalerer desuden med de 30.000 kr., at vi påskønner den iver og ikke mindst det mod den lokale forening i Rødby viser alle andre på Lolland Falster, siger Claus Sivager. Tommy Knudsen ser frem til at byde hele verden velkommen til Danmark. 
- Ikke mindst til Lolland- Falster og Lalandia Feriecenter, påpeger en forventnings fuld stævnedirektør. 

13.-16. april næste år bydes hele verden velkommen til VM i bænkpress på Lalandia

Offentliggjort Sidst opdateret