Bisserup vil ikke være forsvarschef

Fungerende forsvarschef Bjørn Bisserup ønsker ikke at overtage posten som forsvarschef efter Tim Sloth Jørgensen. Det skriver DR Nyheder.

Men han vil gerne fortsætte i sit hidtige job som chef for forsvarsstaben og generalløjtnant.

Det har Bisserup meddelt på et medarbejdermøde mandag i Forsvarskommandoen, oplyser en kilde i Forsvarskommandoen til DR Nyheder.

Bjørn Bisserup har som chef for forsvarsstaben været leder for den nu hjemsendte it-chef Jesper Britze og kommunikationschefen i Forsvarskommandoen, Lars Sønderskov.

/ritzau/

Bjørn Bisserup vil ikke være forsvarschef. Han vil derimod gerne fortsætte som chef for forsvarsstaben og generalløjtnant.

Offentliggjort Sidst opdateret