Damsbo: Borgerne skal have det de fortjener

Af Christian Birch og Margit Olsen


I dag tirsdag åbner Folketinget officielt igen efter sommerferien. I den anledning har folketidende.dk og Radio Sydhavsøerne spurgt de lokale folketingsmedlemmer, hvad de ser som de største udfordringer for dem selv i det nye folketingsår.

Socialdemokraten Lennart Damsbo-Andersen fra Frejlev har et par særlige fokusområder i det kommende folketingsår. Det primære område bliver:

- At gøre noget ved den stigende ledighed, og sikre at de, der er ledige, kan få en anden uddannelse, siger han og tilføjer:
-  Derudover bliver det at sikre borgerne den velfærd, de fortjener, og at kommunerne får de penge, de skal bruge for at kunne gennemføre det.

Det lokale socialdemokratiske folketingsmedlem Lennart Damsbo-Andersen vil sætte fokus på velfærd.

Offentliggjort Sidst opdateret