Enhedslisten kommer i byrådet i Guldborgsund

Enhedslisten i Guldborgsund kommer i byrådet. Partiet har ifølge de foreløbige prognoser sikret sig to mandater.

- To mandater er fint, men jeg vil da gerne udbede et tredje, siger kandidat Bente Lerche-Thomsen.

Ifølge hende skyldes fremgangen kandidaternes store indsats.

- Vi har virkelig gjort en indsats, hvor vi har været på gaden og mødt borgerne, siger Bente Lerche-Thomsen.  

 

Foto: Anders Knudsen

To mandater er fint, siger Bente Lerche-Thomsen fra Enhedslisten Guldborgsund.

Offentliggjort Sidst opdateret