Løkke-citater fra valgaftenen

Offentliggjort

- Regeringen er nødt til at sætte sig kollektivt ned og tænke på, hvordan vi kan revitalisere vores politiske arbejde, hvordan vi kan holde os relevante.

- Man er jo lidt naiv, hvis man ikke tager valgresultatet ned og konstaterer, at regeringen under et jo ikke har gjort det særligt godt. Det tror jeg, vi er nødt til at tage alvorligt. Det gør vi i hvert fald hos Moderaterne.

Løkke mener, at man tager fejl, hvis man tror, at vælgerne kun har stemt efter visioner for Europa:

 - Jeg føler mig rimelig overbevist om, at en del danskere har stemt med hjertet. Hvad føler vi om dansk politik lige nu?

/ritzau/

Køb et abonnement og få adgang

Allerede abonnent? Log ind her

Digital-abonnement

  • Dagens avis hver dag som e-avis
  • Adgang til alle artikler på folketidende.dk
  • Adgang til arkivet (1873-nu)
  • Adgang til FolketidendePlay
  • Lås op for Folketidende Fordele
Få adgang nu