Statsministerens private jobsøgningsrejser

Statsministeren kan godt begynde at ryste i bukserne og gemme rejsebilag for pressen.

Jeg bliver vred ved tanken om alle de skattekroner som privatpersonen Anders Fogh Rasmussen bruger til det, der kaldes "jobsøgningsrejser". Jobsøgning skal ifølge Venstres Claus Hjort Frederiksen gøres mindst fire gange om ugen, men det er som bekendt et privat formål og danskerne får ikke jordomrejser betalt af skatteyderne til at søge nyt job.

Venstres folketingsmedlemmer må nu stoppes i deres misbrug af skatteydernes penge. De har nu siddet alt for længe til at de er i stand til at skelne mellem egne midler og statskassen. Frådseriet er gået for vidt til at mumlerier om bod og bedring kan rette op på arrogancen.

Gert Wiik
Fredensgade 13
4800 Nykøbing F




Offentliggjort Sidst opdateret