Joachim Fischer trækker sig fra Denmark Open

Den danske herredouble med Joachim Fischer og Jonas Rasmussen kommer ikke i kamp i anden runde ved Denmark Open i Odense.

Offentliggjort Sidst opdateret

Joachim Fischer er nemlig torsdag blevet tvunget til at melde afbud grundet et ømt haleben.

Den danske spiller faldt under opvarmningen til onsdagens kamp, og her landede han hårdt på halebenet. Fischer formåede dog at gennemføre kampen.

Tidligere på torsdagen spillede han så mixdouble med Christinna Pedersen. Her måtte OL-bronzevinderen have behandling mellem sættene. Den danske mixdouble tabte kampen mod det indonesiske par.

Efterfølgende måtte den danske spiller dog give op i forhold til smerterne og melde afbud til kampen torsdag aften.

Det malaysiske herredouble med Kien Keat Koo og Boon Heong Tan går videre til kvartfinalen uden kamp.

/ritzau/