Kim Brink bliver direktør i FC Fyn

Kim Brink vender tilbage til fodbolden, når den tidligere direktør i OB mandag præsenteres som ny direktør i 2. divisionsklubben FC Fyn.

Frem til sidste efterår var Brink en af Superligaens mest anerkendte købmænd, da det igennem en årrække lykkedes ham at trække en del spændende spillere til OB.

Blandt andre Eric Djemba-Djemba og Roy Carroll, begge med en fortid i Manchester United.

I FC Fyn kan han være tiltænkt en lignende rolle, og på et pressemøde klokken 14.30 vil han præsentere omverdenen for fremtidens planer i 2. divisionsklubben, herunder tilgangen af nye spillere.

Kim Brinks tid i OB sluttede brat, da han i september modtog en fyreseddel sammen med klubbens daværende træner Lars Olsen.

/ritzau/

Den tidligere OB-direktør Kim Brink fortsætter fodboldlivet på anden klasse hos FC Fyn.

Offentliggjort Sidst opdateret