Morten Olsen mister én og får to nye folk

Fodboldlandstræner Morten Olsen har suppleret landsholdstruppen med Werder Bremen-spilleren Daniel Jensen og AaB's Michael Jakobsen til venskabskampene mod Sydkorea og USA senere på måneden.

Til gengæld må landstræneren se bort fra en rygskadet Michael Silberbauer fra Utrecht. Silberbauer er på landsholdet blevet brugt både som venstre back og på sin normale plads, som er den centrale midtbane. Netop de to pladser dækker Daniel Jensen, som er midtbanespiller, og Michael Jakobsen, der er venstre back.

Derfor har Morten Olsen valgt, at truppen denne gang kan nøjes med 22 spillere i stedet for de 23, som normalt bliver udtaget.

Landsholdet møder den 14. november Sydkorea i Esbjerg, mens det fire dage senere gælder USA i Århus.

/ritzau/

Daniel Jensen og Michael Jakobsen er efterudtaget til fodboldlandsholdets testkampe mod Sydkorea og USA. Til gengæld melder Michael Silberbauer fra med skade.

Offentliggjort Sidst opdateret