Mourinho efter nederlag: Vi fortjente også sejren

Real Madrid-træner José Mourinho tager sit holds 1-2-nederlag ude til Borussia Dortmund i Champions Leagues gruppe D ganske roligt.

Offentliggjort Sidst opdateret

- Vi fortjente sejren, men det gjorde Dortmund sådan set også. Vi havde rigeligt med chancer for at vinde, men okay, de scorede flere mål end os, og sådan er det.

- Uafgjort havde måske været mest fair, men der er ikke noget, som er fair i fodbold, siger Mourinho ifølge AFP.

Nederlaget var ensbetydende med spaniernes første pointtab i dynamitgruppen, der også tæller Ajax og Manchester City.

- Dette er en gruppe, hvor en stor klub bliver nummer tre og må nøjes med Europa League. Vi har seks point og to kampe tilbage i Madrid i de sidste tre kampe. Så dette er ikke dramatisk for os, siger Mourinho til 3+.

Dortmund fører gruppen med syv point for tre kampe. Ajax er treer med tre point, mens City er presset med kun ét point.

/ritzau/