NFH fik ørerne i Tvis-maskinen

Foto: Claus Hansen

De gulblusede NFH'ere tabte fredag aften 33-23 i Holstebro.

Offentliggjort Sidst opdateret

Det blev helt som ventet et nederlag til NFH's kvinder i Håndboldligaen på udebane mod Team Tvis Holstebro i Gråkjær Arena i Holstebro.

Allerede fra kampens begyndelse viste hjemmeholdet sig flere klasser bedre end de gulblusede. Hjemmeholdet kom foran med hele 10-1 i første halveg. Inden pausen fik gæsterne dog pyntet en smule på stillingen - til pausestillingen 17-10.

På et tidspunkt i anden havleg var målforskellen på de to mandskaber fem mål, men det endte til syvende og sidst med en ti-målssejr til storfavoritterne Team Tvis Holstebro på 33-23 over NFH.

NFH er forsat andensidst i ligaen.

Læs alt om kampen i Folketidende lørdag.