OB-træner hylder fightende fynboer

I en underholdende topkamp formåede OB at vende 0-2 til en 3-2-sejr over FC Midtjylland.

Og comebacket imponerer holdets træner, Henrik Clausen.

-Både ude på bænken og på lægterne var det en fantastisk kamp at være vidne til. Masser af chancer og masser af mål, og som jeg lige har sagt til spillerne, så viste vi fantastisk moral, siger Henrik Clausen.

OB-træneren hæfter sig især ved, at man ligesom i den forrige kamp mod Esbjerg vendte et truende nederlag til sejr.

- At vende 0-2 er slet ikke let, men det gør vi. Og det er ikke første gang inden for de sidste 8-10 dage, at vi har vendt en kamp.

- Så stor cadeau til spillerne for det. Og det er stærkt, at vi går efter at vinde, og ikke bare stiller os tilfredse med uafgjort, siger OB-træneren.

Han mener, at sejren er fortjent trods en dårlig indledning på kampen.

- Vi havde flere chancer end FC Midtjylland, så set over hele kampen, var sejren fortjent, siger Clausen.

OB skal nu jagte den femte sejr i træk, når holdet næste weekend møder Brøndby.

/ritzau/

OB's cheftræner, Henrik Clausen, var stolt af sine spillere, der leverede et mindeværdigt comeback i sejren over FC Midtjylland.

Offentliggjort Sidst opdateret