Pihl forventer spilletid i Superligaen i foråret

Ikke et eneste spilleminut er det blevet til for Christian Pihl Pedersen i FC Nordsjælland i efteråret. Den 18-årige kantspiller fra Nykøbing F. har måttet lade sig nøje med andetholdsfodbold med Farum Boldklubs Kvalifikationsrækkehold.
 
I Superligaen har han to gange siddet på bænken uden at komme på banen. Men han tror på bedring i foråret.
 
- Jeg har haft en samtale med Morten Wieghorst, hvor vi har snakket om fremtiden. Han har forsikret mig, at jeg er tæt på, og at han tror på mig, fortæller Christian Pihl Pedersen og trækker sin konklusion op efter mødet:
 
- Jeg tror på nogle indskiftninger og måske også en kamp fra start i foråret. Det er mit mål i hvert fald, siger han.
 
Læs mere i Folketidende tirsdag.




Stortalentet Christian Pihl Pedersen har haft det svært efter skiftet til FC Nordsjælland. Men han ser lys forude.

Offentliggjort Sidst opdateret