Pinlig TSØ-indsats i Odense - Taber stort til upåagtede fynboer

Ikke ret meget fungerede for Team Sydhavsøerne i Odense. Foto: Torfi Agnarsson

Intet fungerede for Team Sydhavsøerne fredag aften i Dalum-Hallen i Odense

Offentliggjort Sidst opdateret

ODENSE: Det var med forhåbningerne om en sejr, at Team Sydhavsøerne fredag aften dragede til Odense, men sådan gik det slet ikke.

Efter at have ført indledningsvis med et par mål, faldt gæsterne nærmest sammen som første halvleg skred frem, hvor scoringerne haglede ind bag Sebastian Minor Hansen i målet.

HC Odense øgede hele tiden føringen selvom de fik tilraget sig hele fem udvisninger før pausen.

Team Sydhavsøernes overtalsspil var dog ufattelig ringe, og alt blev brændt på hjemmeholdets keeper Frank Mikkelsen.

Hele 19 mål lavede Odense, der tabte 41-23 i forrige opgør mod Tønder, før pausen, mens Team Sydhavsøerne nøjes med 14, og den føring til fynboerne blev blot udbygget efter pausen, hvor gæsterne en overgang var bagud med ti mål til et hold, som før sæsonen var spået til at kæmpe om at undgå nedrykning.

Det endte også med et meget skuffende nederlag på 37-27.

Team Sydhavsøerne spiller igen næste fredag på hjemmebane mod Norddjurs.