Piotr Wozniacki truer med bål og brand

Piotr Wozniacki er klar til at sætte hårdt mod hårdt over for den person, der torsdag stævner ham og datteren, Caroline Wozniacki, fordi han mener, at den berømte tennisduo skylder ham 659.500 kr. for en mundtlig aftale lavet tilbage i 2005.

- Ham, der har sagsøgt mig, bliver straffet hårdt i retten. Det bliver et godt eksempel for alle, der har tanker om at sagsøge eller lavet noget mod min familie, siger Piotr Wozniacki til B.T.

Sagsøger mener, at han i 2005 hjalp med at skaffe et sponsorat for Caroline Wozniacki hos Europæiske Rejseforsikring, men at han ikke har fået sin betaling for dette.

Ifølge B.T. vil der i sagsanlægget være dokumentation for, at Piotr Wozniacki har betalt nogle af pengene til sagsøger.

- Jeg har aldrig lavet nogen aftale med den mand. Europæiske Rejseforsikning vil også kunne bevise, at det ikke er ham, der har haft noget at gøre med at lave den kontrakt.

- Når han har fået penge for den aftale, som du siger, så skal han også betale de penge tilbage, når han har tabt sagen. Familien Wozniacki betaler ikke penge til fremmede mennesker for ingenting, lyder det fra Piotr Wozniacki, der finder det helt forrykt, at også Caroline Wozniacki bliver sagsøgt i sagen.

- Caroline er 14 år på det tidspunkt. Hvordan kan hun drages til ansvar for noget? spørger han.

/ritzau/

Piotr Wozniacki hævder, at han aldrig har lavet en aftale med den mand, som nu hævder at have mere end end halv million kroner til gode hos Piotr Wozniacki.

Offentliggjort Sidst opdateret