Søren Frandsen: - Det var dejligt at være med igen

Søren Frandsen var glad for at være tilbage i LFA-trøjen efter en lang periode på B.1921's danmarksseriemandskab.
 
- Det er dejligt at være tilbage, men det var ærgeligt vi tabte. Alle kæmper i dag og der er en positiv stemning. Så det skal nok komme, sagde Søren Frandsen efter nederlaget til Kolding.




Søren Frandsen fik comeback mod Kolding og det var en positiv personlig oplevelse for den kreative midtbanespiller.

Offentliggjort Sidst opdateret