Sunderland-manager fremhæver Bendtner

Den danske angriber gjorde det godt oppe foran og scorede undervejs til 2-1 på et hovedstød.

- Jeg var meget imponeret med Sessegnon og Bendtner.

- Bendtner spillede som en ægte centerforward i dag. Med en præstation som den, så er hans eget selvbillede måske retfærdiggjort i dag, siger O'Neill til skysports.com med henvisning til danskerens store tro på egne evner.

Sunderland var på vej mod sejren, men to City-scoringer i slutfasen betød, at gæsterne kun kunne rejse hjem med et enkelt point.

- Jeg synes, vi spillede fantastisk, men er skuffet over, at vi tabte nogle point.

- City har vundet 15 kampe i træk på hjemmebanen, og vi er de første til at tage point her, konstaterer Sunderland-manageren, der har en god forklaring på hjemmeholdets flotte slutspurt:

- Det var en kombination af Manchester City, der kæmpede sig tilbage, og os, der blev lidt trætte.

/ritzau/

Foto: Paul Ellis /Scanpix

Sunderland-manager Martin O'Neill fremhæver Nicklas Bendtner og Stéphane Sessegnon efter lørdagens 3-3-resultat på udebane hos Manchester City i Premier League.

Offentliggjort Sidst opdateret